Melkein unholaan jäi Resson Mandy-tyttäreltään saamansa haasteen vastaus. Haastehan kuului:

Laita blogiisi ensimmäinen kuva, joka koneeltasi löytyy sinusta. Kerro väliin kuvaus itsestäsi, luonne jne. Laita sitten tuorein kuva joka sinusta on otettu.

Beinahe hatten wir schon den ""Aufforderung" vergessen, den Resso von seinen Mandy-Tochter bekam. Das Aufforderung hier frei übersetzt:

"Stelle auf deinen Blog das Aller Erste Foto auf,den du auf deinen Computer gespeichert hast. Erkläre dahin auch etwas um deinen Wesen usw. Und zur Schluss stelle das neueste Foto über dich"

Tässä olen alta luovutusikäisenä vielä kasvattajani luona pohjois-Saksassa / Hier bin ich noch bei meiner Züchterin in Nord-Deutschland

Luonteeltani olin pentuna aikamoinen menijä ja rasavilli , nythän olen jo aikuinen leoherra ja sen mukaisesti rauhallinen luonteeltani. Muutoin olen pitänyt iloisen luonteeni ja rakastan ihmislapsia yhä edelleenkin todella. Omaa tonttiani vartioin kamuni Booriksen ja omani möreän äänen avulla tarkasti. -Eipä ole kukaan uskaltanutkaan tulla kylään ilman lupaa ;) Hellyyden kipeä ja rapsutuksia vailla olen aina ja ikuisesti !

Als Welpe war ich rasanter und lebhafte Kleinkind, Heute bin ich ja Erwachsener Leoherr und damit auch gelassene und ruhiger Herr. Sonst habe ich meinen fröhlichen Wesen behalten und liebe immer noch Kinder heiss. Meinen eigenen Grundstück bewache ich mit meinen Kumpel Booris lautstark und sehr genau. Bisher ist auch keiner auf unseren Grundstück ohne Erlaubniss gekommen ;) Zum liebhaben und Streicheleinhaiten bin ich immer und evig bereit !

tässä minä ja Kay olemme helmi-maaliskuun vaihteessa Kymenlaakson leojen treffeillä :) / hier bin ich und Kay beim Treffen von örtlichen Leos