Asha vieraili tänään aamupäivällä Resson luona uudelleen , ennenkuin lähti kotimatkalleen - Resso-poika oli aivan haltioissaan , oli tuskin pysyä turkissaan ;) Valokuvia en taaskaan hoksannut ottaa, vaikka nyt oli päivänvaloakin :( -Täytyy toivoa että Maria lähettäisi muutaman kuvan , jahka kotiinsa kerkiävät.

Sitten illasta sain Kajulta nykyisestä osaomistuskodistaan oikein sähköpostiuutisia:

Heipsan vaan täältä Iiitistä, meikä pojalla menee lujaa. Kaverin kanssa vahditaan tomerasti pihamaata ja meikä vielä tomerammin mamia. Isi oli aluksi hirveä mörkö aina kun se tuli töistä kotiin ja minä menin karkuun. Enään ei mennä vaan kiivetään syliin häntä heiluen.
Kissat on jänniä epeleitä. Kaksi ei tykkää et niitä tutkii tarkemmin tahtoo tulla piikkejä kuono parkaan. Yhtä kattia voin tutkia ja pyöritellä miten vaan ja se kehrää, siinä on varmaan jotain vikaa.
Ulkona tulee oltua tosi paljon ensimmäisten päivien aikana menin niin paljon että paikat kipeytyi ja etutassua tuli aristeltua mutta nyt alkaa olla kunnossa. Pimeä vähän pelottaa yksin ollessa mutta eiköhän siihen totu. Yleensä me ollaan kaverin kanssa yhtä aikaa ulkona on turvallisempaa minä kun olen vielä niin pieni.
Olen hiukan lihonnut vai onko se sitä et lihaksia tulee. Tietysti sais vielä enemmän tulla nameja ja välipaloja muuten kyllä on hyvä.
Terveisin Kaju poika karvainen

Asha hat unseren Resso Heute Vormittag erneut besucht - Resso konnte sich kaum sich zusammen halten vor Begeisterung. Fotos habe ich wieder  vergessen aufzunehmen :( Müssen wir uns hoffen ,dass Maria uns Paar von ihren Fotos senden würde ja sie wieder Zuhause sind.

Dann habe ich Heute von Kaju per Email die Neuesten Nachrichten bekommen - oben das Orgial , hier das Übersetzung:

"Hallöchen von hier -Iitti - ,mir geht es super. Mit meinen Freundin bewachen wir fleischig den Grundstück und ich noch fleischiger den Hausherrin. Der Hausherr war in Angfang ein "Monster" wenn der aus der Arbeit zurück kam , aber nun weiss ich dass er der gleiche lieber Hausherr ist ,der Morgens das Haus lässt und ich muss immer aufs Schuss klettern.

Die Katzen sind lustiger Dinger. Zwei von Denen mögen es nicht  dass ich sie genauer schnuppere und eine ist sehr lieb , den kann ich drehen und wenden wie ich mag und sie findet es nur lustig - in denen muss irgendetwas defekt sein. Draussen sind wir sehr viel - in den Ersten Tagen bin ich so viel gelaufen , dass mir die Beine weh taten , aber langsamm bin ich daran schon gewöhnt. Das Dunkelheit macht mir noch etwas Angst und mir ist es auch lieber wenn meine Freundin dann mit mir Draussen ist. -Ich bin ja noch so klein.

Ich habe etwas zugelegt oder wohl sind es Muskeln. Eigentlich könnte es noch mehr Essen und Leckerlis geben ;) aber sonst ist Alles Wunderbar !

Mit lieben Grüssen: Kaju der Fell-Kerlchen"