Meidänkin  blog nyt netissä ja  päiväkirjatyylisenä olisi tarkoitus kirjoitella leopoikien ja siinä sivussa myös kääkkäneitien elämästä ... kuvien kera myöskin , kunhan hieman harjoittelen ensin ;)

Taustalla jauhaa iltamusiikkina sementtimylly - elikä tänään vuorossa näköjään takan jalustan valminen  mukavasti olohuoneen nurkkaan. Katsotaas kuinka monet tassunjäljet siihen alustaan ikuistetaan ja kuka viettää iltaa siivoillen valun jäliä... Kummaa hurinaa ovat kaikki neljä koiraa paenneet pihalle. Viikonloppu vierähti siis saunaneteisen laatoituksen merkeissä....siinä rytinässä sitten unohtui minulta Kouvolan näyttelykin tyystin. Tai no , näyttelyn kyllä muistin mutta olin aivan varma että 19.8 on sunnuntai. Asian todellisen laidan tajusin vasta kello puoli yksi iltapäivällä! Sattuuhan sitä ;) ;)

Seuraavaksi suuntaammekin sitten vasta syyskuussa Porvooseen näyttelyyn , jonne sitten molemmat leopojat osallistuvat. Hanna - tyttönen aikoo uskaltautua Booriksen kanssa rotukehään - toivottavasti Booris muistaa siellä kuka on hihnan toisessa päässä....

Itse suuntaan syyskuun lopulla Leonbergiin katselemaan Saksan leonbergien yhdistyksen erikoisnäyttelyä - tuskin maltan odottaa että pääsen matkaan ;) -Ehkä sitten seuraavalla kerralla oman koiran kera ottamaan osaa näyttelyyn.

Montag , den 21.8.2006

Nun ist unsere Blog -Seite auch im Internet - meine Meinung ist es als Tagebuch von unseren Leos und Zwergpinschern (ab und an auch etwas uber uns Vierbeinern) zu fuhren.

Im Hintergrund als Abendmusik läuft der Betonmischer -es sieht so aus ,dass Heute der Fuss furs Kamin in der Reihe sei. Mal sehen wie viel Pfotenabdrucke der Fuss noch bekommt vor der ausgetroknet ist... und wer seinen Abend beim putzen verbringt. Den Lärm von Betonmischer haben die Alle Vier Hunden ins Garten gefluchtet. Vergangene Wochenende gind beim Fliesen liegen im Hobbyraum/Hundezimmer ... beim arbeiten habe ich total den Hundeausstellung in Kouvola vergessen ! (Ist mir noch nie passiert!) Na gut, den Ausstellung habe ich nicht vergessen , aber ich war mir sehr sicher dass der 19.8. Sonntag ist. Erst Mittags am Sonnabend ist mir aufgefallen dass es genau an den Tag statt findet - da war es schon zu spät! Na, es kann Mal passieren..

Am 10. September werden wir nach Porvoo zur Hundeausstellung fahren, dort wagt Hanna mit Booris ins Ring zur schau... ich hoffe Booris merkt sich wer am Anderen Ende der Leine ist...

Ich werde am Ende September nach Leonberg fahren um dort die Deutschen  Leonberger anzuschauen. Ich kann kaum  warten bis es endlich los geht! Vielleicht fahre ich dann nächtes Mal mit eigenen Hund hin...