Joulukiireet alkavat olla ohitse ja tänään oli Resson vuoro harjauksessa. Booris saatiinkiin 1. joulupäivänä oikein perusteellisesti harjattua ja sai nyt seurata Resson kaunistumista. Enpä vaan ole vielä aikaisemmin moista karvanlähtöä Ressolla nähnyt - liekö sitten leudon talven aiheuttamaa , että tähän aikaa moinen kasa irtoaa karvaa.

Weihnachts-stress langsamm vorbei und  Heute war Resso beim grundlichen bursten dran. Booris habe ich ja schon am 1. Weihnachtstag geburstet. Noch nie habe ich bei ihm (Resso) so einen "enthaarung" erlebt. Mag dieses viel zu warmes  Winterangfang  verursacht haben ,dass er am diesen Jahreszeit so einen Berg Haare verliert...

314934.jpg

Oli siinä niin omistajalla kuin koirallakin melkoisen lämmin homma tehtävänä :) / Warm ist es dabei so den Hund wie seinen Besitzerin geworden :)

314937.jpg

Ylhäältäpäin irtokarvakasa näyttää hieman lättänältä - mutta oli sillä korkeuttakin / Von Oben sieht das Haar-Haufen etwas platt aus , aber Höhe hatte der auch einiges.

314939.jpg

Isännältä herui sitten namupalakin kärsivällisyydestä / Von Herrchen habe ich dann auch ein Leckerli bekommen, da ich ja so brav war

314942.jpg

Hieman lyhyemmältä tuo turkki taitaa näyttää kampaamisen jäljilltä?  / Mag mein Fell etwas kurzer nach dem Fellpflege aussehen?

314946.jpg

Että oli hauskaa kaiken sen jälkeen kiusata Anni-kääkkäneitiä ja pyyhkiä hännällä tavaroita olkkarin pöydältä alas , hih-hee ! / Nach dem allen fand ich es unheimlich lustig den Anni-Fräulein zu ägern und mit meinen Schwanz alles von Wohnzimmertisch runter zu fedeln , heh-hee !