Tarkoitus oli laittaa nyt viimeinkin Resson ja Minxin yhteisten pentujen 6-viikkoiskuvat kaiken surullisten päivien jälkeen tänne iloisemmaksi jutuksi , niin ulkoinen kovalevyni ei suostukkaan päästämään pienintäkään elonmerkkiä itsestään! - Toivottavasti ongelmat selviävät ja muutaman päivä sisällä saan Pipsan loistokkaat kuvat tänne kaikille esille! -Eli ei tänäänkään kuvia :(

Ich hatte eigentlich vor , nach vielen traurigen Tagen, Mal etwas freudigeres hierhin einfügen und die Fotos von Resso & Minx -Wurf stellen wo die Welpen 6 Wochen Alt sind. Nun gibt aber mein Aussenhartplatte keinen "Lebenszeichen"  von sich. Ich hoffe, dass das Problem in Paar Tagen gehoben ist und kann endlich die wunderschöne Fotos von Pipsa (die Fotografin) euch auch zur schau stellen, -Also Heute wieder keinen einzigen Foto dabei :(

Kajun uuteen kotiin maaseudulle olin tänään uudelleen yhteyksissä ja kuulin ensimmäiset uuteisensa - yö oli ollut hieman levoton - ihmekös tuo kun kiva tyttönen vieruksilla :) Mutta päivän mittaan alkanut yhteiselämä jo rauhoittumaan -taitaa tänään kaikkia siellä nukuttaa hyvin !

Zur Kajus eues Zuhause war ich Heute schon Erstes Mal mit Nachrichten in Verbindung. -Die vergangenes Nacht ist etwas unruhig und kurz gewesen - kein wunder wenn man so einen liebeb Freundin dabei hat :). Aber laufe des Heutigen Tages ist es dort ruhiger geworden - ich glaube keiner wird Heute dort einschlafprobleme haben !

Odottelemme viikon päästä  Asha-leotyttöstä Ruotsista uusintavierailulle luoksemme. Mukavaa tavata niin leotyttöstä kuin omistajaansa uudelleen. Tervetuloa !

Wir warten in etwa einer Woche Asha-leodame mit Anhang zur neueren Besuch zur uns. Ich freue schon sehr ,dass sie wiederkommen. Hertzlich Willkommen !